poniedziałek, 18 października 2010

Ubezpieczenie OC Biura Rachunkowego

Agencja Ubezpieczeniowa PZU SA Wrocław oferuje obowiązkowe ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej Biur Rachunkowych oraz podmiotów prowadzących usługowo Księgi Rachunkowe.

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów oferujemy ubezpieczenie w trzech wariantach na sumy:

1) 5 000 Euro dla podmiotów wykonujących wyłącznie czynności doradztwa podatkowego ze składką 327 zł za rok,
2) 10 000 Euro dla podmiotów wykonujących czynności prowadzenia ksiąg rachunkowych ze składką 655 zł za rok,
3) 15 000 Euro dla podmiotów wykonujących czynności prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz doradztwa podatkowego ze składką 921 zł za rok.

W kolejnych latach ubezpieczenia można uzyskać dodatkowe rabaty. Powyższe stawki obowiązują do 31.12.2010 r.

Składkę można opłacić jednorazowo, w dwóch, w czterech lub w dwunastu miesięcznych ratach.

W celu uzyskania dodatkowych informacji proszę o kontakt:
Mieczysław Ficner
Tel. 0-602 25 44 90
www.pzu.wroclaw.pl

1 komentarz:

  1. Oczywiście najlepiej żeby biuro nie musiało korzystać z takiego ubezpieczenia (choć jest obowiązkowe). Polecam biuro rachunkowe Goja sam korzystam i jestem pełen podziwu dla ich profesjonalizmu.

    OdpowiedzUsuń